PEMILIK BELOG

PEMILIK BELOG

Followers

Saturday, August 20, 2011
SERONOKNYA HARI-HARI RM100 MASYUKKK

Salam,

The system is like game2 dlm facebook.sebelum kita main kita kene daftar dulukan....
cthnye kalau main farm ville kene daftar dgn farm ville...
kalau main ngan mafia wars kene daftar dgn mafia wars kan...
so sama dgn program kalau nak dpt duit kene la daftar dulu utk join program ni...
Baru dpt duit dgn login facebook anda....sama mcm konsep fb jugak. Sy ade facebook, anda pun ade facebook.
Tapi sy tak nak nampak anda dan anda tak nampak sy selagi kita tak add masing2 kan..
so sama la dlm program ni utk sy dpt duit sy kenelah add orang yg nak buat duit jugak....
So caranya add dgn daftar dlm system infinity downline barula anda layak dapat duit. byrn pndftrn rm 100..then bila dh dftr awk blh jana pndptn tnpa had..
kt cni kta promote sistem..if ade org join sistem ni under awk, awk akn dpt bonus rm 100..
tp awk tak perlu cri org. org akn cri awk..
slps dftr sy akn ajar sume tips2 utk buat org cri awk..
sy akn guide smpai awk dpt duit mcm sy :)bila tak daftar mcmana nk dapat duit??? Mcmana nk share dgn kawan yang betul2 berminat???kalau minat reply kalau tak minat abaikan yer....

Terima kasih sebab ingin tahu...

ok macamni...

Mari kita kongsi bersama...

Apa yang dikatakan dapat Log In dapat RM100 itu sebenarnya terlalu subjektif sehingga ada diantara kita yang keliru.

Ini sebenarnya adalah duplicated dari sebuah perniagaan affiliate. Nama affiliate ni InfinityDownline.com

JADI... FACEBOOK MENJADI MEDAN PENGIKLANAN PALING BERKESAN.

Kita menawarkan affiliate bagi segala panduan Internet Marketing, Window XP, Vista, All Microsoft, Adobe dan banyak lagi secara audio dan video (e-Learning concept). Sistem pembelajaran online ini cukup mudah dan senang difahami. Segala input yg disampaikan sesuai utk kegunaan seisi keluarga dan setiap peringkat umur. (Semua produk ini adalah percuma selagi kita menjadi ahli)

TAPI YANG MENARIKNYA:

Affiliate juga promote keahlian.
ajak sorang kawan dah balik modal..
RM100 terus ke acct anda untuk setiap satu ahli yang masuk dibawah anda.
INILAH RAHSIANYA KERANA JIKA KITA MENSASARKAN SATU HARI SEORANG DOWNLINE MAKA, SETIAP HARI KITA AKAN DAPAT RM100.


Mcmana sy dpt RM1,000 dlm masa seminggu?
yang dpt RM100 sehari....dah tak terkira dah..
tiada yg mustahil...

lagi cepat kita buat lagi bagus...
kita lambat sehari je..ada je kawan2 fb kita yg buat dulu..

TIADA PERNIAGAAN YANG TIADA MODAL.
Dgn modal serendah RM100...
anda mampu mendapat sehingga RM1,000 sehari..mungkin lebih
bukan sekali....tetapi tiap2 bulan..

Bkn MLM, skim cepat kaya, pelaburan internet.. Uptrend atau Luxor dll.

Infinity Downline adalah satu gedung ilmu online yang sarat dengan program pembelajaran audio & video tentang dunia perkomputeran & Internet. Pendek kata, segala ilmu asas sehingga peringkat tertinggi tentang IT boleh didapati melalui Program Infinity Downline.

Infinity Downline menawarkan Premier Membership pada harga USD25 @ RM100. Anda ada RM100? Saya yakin semua orang ada RM100 tanpa perlu berhutang insyaAllah. Infinity Downline juga menyediakan satu platform untuk bisnes global yang boleh dibuat secara online 100% dari rumah.

Komisyen 100% Untuk Anda

100% Komisyen? Ya, benar anda tidak salah lihat. Sekiranya anda perkenalkan Program Infinity Downline kepada rakan anda, anda akan mendapat komisyen 100%. Jika anda seorang yang hebat menaja, anda pasti lebih lumayan. Katakan anda menaja 10 orang, anda dapat RM1,000. Mudah bukan?

Apakah risiko yang bakal anda hadapi dengan modal RM100? Langsung tiada kerana anda telah balik modal dengan hanya menaja seorang Ahli Premier. Murah & mudah!

Fakta Unik 1 – Tiada Kos Pentadbiran

Uniknya program Infinity Downline ini, anda perlu membayar yuran ini kepada rakan yang memperkenalkan anda iaitu affiliate @ Master Reseller. Bukan kepada pihak Infinity Downline.

Infinity Downline adalah satu-satunya bisnes global yang membolehkan anda membayar dengan menggunakan cash / bank transfer. Tidak perlu kad kredit, Paypal dll. Anda boleh terus membayar kepada Penaja anda melalui cash / online banking dsb.

Fakta Unik 2 – Sistem Reverse 2 Up

Infinity Downline memperkenalkan Sistem Reverse 2 Up, satu pelan pemasaran terbaru yang terbukti telah melahirkan ramai jutawan di USA. Seperti mana yang kita maklum, komisyen yang kita terima adalah 100%. Jadi kita tidak akan mendapat apa-apa keuntungan daripada hasil jualan downline anda.

Untuk membolehkan anda Override bonus daripada downline anda, syarikat telah merangka satu pelan pemasaran yang unik yang dinamakan Sistem Reverse 2 Up. Terdapat 2 syarat @ Lesen utama untuk menikmati sistem ini.

1. Anda perlu menaja sekurang-kurangnya 4 orang Ahli Premier
2. Anda perlu “pass up” 2 daripada 4 Ahli Premier kepada upline anda

Adakah sukar mencari 4 orang yang ada modal RM100? Sangat mudah bukan. Student pun mampu. Downline 2 dan 4 akan “roll up” @ “pass up” kepada upline. Jangan panik! Anda mungkin kehilangan 2 orang downline, tetapi downline 1 dan 3 anda pun perlu membuat perkara yang sama. Jadi, anda pula yang akan menerima 2 downline daripada setiap mereka.

Jadi anda kini mempunyai 6 downline termasuk 1 dan 3 yang anda taja. Melalui Sistem Reverse 2 Up ini, proses ini akan berulang dan kesemua downline 2 dan 4 di bawah mereka akan “roll-up” kepada anda sehingga level infinity selagi ada orang menyertai Infinity Downline. Unik bukan?
Ok sekarang kita tengok potensi income u untuk bulan yang pertama.

Minggu pertama.
U sponsor 4 orang, u pass up 2 orang (no 2 & 4) kepada upline u. so u masih ada 2 org (no 1 & 3) dengan u.
Jadi RM400 - RM200 = RM200

Minggu ke 2
2 orang u tadi pun akan buat benda yang sama. so bila mereka sponsor 4 orang, setiap orang akan bagi u lagi 2 orang baru.
Jadi 2 x 2 = 4 org. 4 x RM100 = RM400

Minggu ke 3
4 orang baru tadi akan sponsor 4 orang juga & passup 2 orang kepada u.so u akan dapat xtra 8 orang baru.
Jadi 8 x RM100 = RM800

Minggu ke 4
Ringkaskan cerita, 8 orang tadi akan sponsor 4 orang & passup 16 orang baru kepada u. So..
16 x RM100 = RM1,600

Jumlah pendapatan terkumpul selepas minggu ke 4 = RM3,000
So ini lah potensi income u selepas 4 minggu @ sebulan jika sistem ni perfect.
Sampai bilakah perkara ini akan berlaku?? Jawapannya sampai bila2 (infinity level). Jadi u bayangkan lah sendiri pendapatan u jika u berterusan membina rangkaian u selepas setahun…..


Kami mencipta kuasa 4Infinity yang mampu memberikan anda pendapatan lumayan. Formula ini menggabungkan pelan unik Infinity Downline dan Kuasa Copycat @ Duplikasi yang sememangnya satu perkara asas dalam apa jua perniagaan.

Seperti perniagaan franchise, outlet 001 dengan outlet 1,000 mestilah sama dari semua segi. Begitu jua Infinity Downline yang boleh digelar “Human Franchise”. Jadi semua ahli perlu copycat langkah yang sama untuk mempercepatkan langkah ke arah jutawan senyap.


Rahsia Limpahan RM100 Mula Terbongkar

Anda mampu jadi jutawan dalam masa 15 hari! Percaya atau tidak? PERCAYALAH! Ini kerana di USA memang ada seorang jutawan dilahirkan setiap 20 hari melalui program Infinity Downline ini. Formulanya cukup mudah. Hanya duplikasi taja 4 ahli baru Infinity Downline.

RM 6,553,400.00! Bunyinya seakan mustahil. Tetapi jika semua orang mengambil sikap positif untuk mengubah kewangan mereka dengan bermodalkan RM100, ianya pasti tidak mustahil. YA! RM100 sahaja untuk kunci kebebasan kewangan setiap orang. Anda pasti mahu bukan!

Dalam dunia realiti, tidak dapat dinafikan pasti ada yang tidak mencapai sasaran. Akan tetapi katakan kita hanya mencapai 10% sahaja daripada potensinya, RM650,000 masih jumlah yang besar. Kalau 1% sekalipun, RM65,000 sudah cukup lumayan untuk usaha anda selama 15 hari.

RM65,000 Berterusan Setiap Bulan?

Katakan pendapatan anda bulan ini RM65,000, anda boleh terus mendapat RM65,000 pada bulan-bulan berikutnya. Caranya mudah sahaja, HANYA BAYAR RM100 pada setiap bulan. Jika anda tidak mahukan RM65,000 tidak mengapa, anda tidak perlu membayar RM100 itu kepada penaja anda.

Tetapi rugilah anda jika lepaskan RM65,000! Adakah RM100 sebulan membebankan berbanding pendapatan RM65,000? Adakah semua orang akan rasa RM100 bulanan itu membebankan jika mereka mampu hidup mewah dengan pendapatan tambahan sebanyak itu?

ANDA FIKIRLAH SENDIRI

NAK JOIN?

kalau anda nak join,
sila ikut lgkh dibwh...

1. bukak laman web ni http://www.infinitydownline.com/join.php?id=khaidir

2. isi borang tersebut, pstikan username yg dipilih tidak ada space.. dan tekan submit..

3. sila login mnggunakan username n pswd td

4. slps itu akan ade perempuan berckp.. sila clik pada tulisan biru besar bertulis "clik here to start the payment process"

5. slps itu scroll ke bwh anda akn lihat nama, no akaun, no hp.. sila buat payment kpd akaun trsbut.

6. slps payment dibuat.. sila msg username dan masa pmbyrn ke 014-8019618

akaun anda akan aktif dgn segera dan boleh mula kumpul rm100 sebanyak yg mgkin!!


Akaun anda akan diaktifkan dalam tempoh 24 jam. Anda akan menerima segala panduan program ini   melalui email anda.

lepas tu saya akan ajar anda step by step macam mana nak buat, anda cuma follow jer satu2..then semua template dan sebagainya saya juga diberikan. saya akan buat penerangan menyeluruh supaya anda paham program ni macam mana. so far downline saya paling cepat dalam setengah jam dah dapat balik modal dan yang paling banyak boleh generate RM700 dalam 2 jam je guna fb..

Tools dan pemahaman ringkas mengenai bisnes ini akan diemailkan ke email anda selepas pendaftaran disahkan.

Sebarang masalah atau pertanyaan sila cntct ke email sy khaidirangah@yahoo.com. InsyaAllah saya akan cuba membantu.

SAYA TIDAK AKAN BERKONGSI PELUANG INI JIKA IA TIDAK BERMANAFAAT KEPADA SEMUA DAN SAYA JAMIN IA MEMANG BERKESAN MEMBERI PENDAPATAN TETAP MENGIKUT JUMLAH DOWNLINE YANG ANDA DAPAT SETIAP BULAN.

Sekian terima kasih. Wassalam







0 org membebel:

Post a Comment